Beşiktaş GAİN Erkek Basketbol Takımı'nın önemli oyuncularından Hırvat pivot Ante Zizic, sol omuz eklem çıkığı nedeniyle ameliyat edildi. Fotomaç ve Hürriyet Spor'un haberlerine göre, tecrübeli oyuncu geçirdiği operasyonla tedavi altına alındı.
Zizic'in sakatlığı, takımın Bahçeşehir Koleji ile oynadığı maç esnasında yaşandı. Fotomaç'ın belirttiğine göre, bu gelişme Beşiktaş GAİN'de playoff öncesi ciddi bir sakatlık endişesi doğurdu. Takımın pota altındaki önemli güçlerinden biri olan Zizic'in yokluğu, takımın gelecekteki maçları ve playoff hedefleri üzerinde etkili olabilir.
Ante Zizic'in sahalara ne zaman döneceği konusunda henüz resmi bir açıklama yapılmazken, oyuncunun tedavi ve rehabilitasyon süreci yakından takip edilecek. Bu durum, Beşiktaş GAİN'in playoff yolculuğunda kadro planlaması açısından önemli bir faktör olacak.
Bu içerik, Anadolu Ajansı, FIFA, TFF gibi resmi kaynaklardan derlenen olgular temel alınarak yapay zeka destekli şekilde hazırlanmış ve 24SportNews editör ekibi tarafından doğrulanmıştır. Editöryel ilkeler



